onsdag 16 december 2009

Tell me what I want to hear

 

Träningen gick bra igår och jag har träningsvärk i rumpan som heter duga! Snälla be mig inte att röra mig i onödan. Det blir väl träning i dag också hoppas jag, det var en lugn träningsvecka förra veckan med bara en dags träning.

Idag ska jag (förutom jobbet)
- Luncha med Alex H
- Träna med Milla
- Powerwalka (om vädret tillåter)

Julklapps ångesten hänger som ett stort ovädersmoln över huvudet på mig och jag vet inte riktigt när jag ska finna tiden att inhandla allt som ska inhandlas. Denna julen är inge kul (inte än iaf), jag hoppas på förbättring kring den 21-24 december.

Och vad händer på nyår? Någon som vill briefa mig?

Jag är medveten om att det är lite negativt just nu, men man får väl ha up's and down's ibland? Ska försöka rycka upp mig lite :D

Peace & Love

3 kommentarer:

  1. Du behöver inte handla till oss. Använd pengarna till något kul istället.

    SvaraRadera
  2. Anonym i tidigare kommentar var jag.

    Fajan ;-)

    SvaraRadera
  3. HAHAHA du är så söt pappa :D

    SvaraRadera