torsdag 17 december 2009

One day I'll fly away, leave all this to yesterday

Jag sitter och drömmer mig bort, det var längesen jag satt vid denna datorn hemma hos mamma. Håller på att titta igenom alla bilder ifrån våra resor och eftersom det är vinter och snö nu så vill jag bara ner till österrike och åka skidor, det är något av det bästa jag vet!


Första bilden på mig i backen på denna datorn, Härjedalen 2004.
Sen bar det av ner till Österrike, Obergurgl för att vara exakt! Nej juste det har man aldrig hört talas om va? Bästa skidåkningen jag varit med om.
Death-wish? Jag bara kastade mig ut över stupet rakt ut i en svart backe. Obergurgl 2005

Soligt och härligt i Österrike över påsken 2006. Sista året vi var i Obergurgl och jag längtar tillbaka!

Firade julen i Åre 2007. Sverige är svinkallt att åka i, men det är ju trots allt skidåkning!


Att en känsla kan sitta kvar så länge, det var nästan två år sen jag stod på ett par skidor sist. Men det känns som ett avlägset igår. När blir nästa resa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar