fredag 25 december 2009

I don't even wish for snow




God fortsättning och allt det där. Jag har haft så mycket att göra under julen att jag inte haft tid att skriva ett enda inlägg, jag har ingen dator heller så det kanske bidrar med lite. Anyway.

Lillejulafton firades med paketer och julbord hemma hos pappa på landet. Mycket fint packades upp och jag blev väldigt glad. Speciellt för det lila verktygsetet, bra att ha när man flyttar hemifrån (som förhoppningsvis inte är så långt bort i framtiden). Partyklänningar, tajts och kläder i drivor.

Självaste julafton firades hemma hos mamma. Jultomten kom (eller jag hämtade honom rättare sagt, blir jag Rudolph då?). Fick min efterlängtade ring från Thomas Sabo och massvis med bak/ flytta hemifrån prylar! Bland annat champange glas och det gillas! :)
Julaftonens höjdpunkt var när Vincent sa "Mamma, varför är Andy jultomten?"
Man höll ju på att smälla av av skratt! :)

Hoppas julen varit en fin högtid för alla!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar