tisdag 8 december 2009

Victoria's secret fashion show




En iPhone vet verkligen hur man kan få tiden att gå. När datorn inte funkar och du inte har något att göra, ladda ner en ny app. I söndes pratade vi om Victoria's secret fashion show. Sebastian hade sett den för någon dag sen och jag blev lite förvånad. Hur har jag kunnat missa detta? (tanken slog mig precis att han kan ha sett den över nätet, jag göder alla på tv så därav tidsmissen).

I en stund som den är man väldigt glad att någon lagt upp stora delar av visningen som en app! Vilket underhöll mig i några timmar.


Kolla bara in vilka kreationer den där Victoria får till! Min absoluta favorit är "rosetten" som Miranda Kerr har på sig längst upp till vänster. Rosa, puffig och en rosett. 3/3!

När kommer någon på att man borde importera VS till Sverige. Jag vill ha. Men jag får väl nöja mig med att dräggla över visningarna istället, och debattera med mig själv om jag borde (eller inte borde) köpa hem en massa från deras hemsida. De skickar trots allt till Sverige.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar