lördag 20 februari 2010

Amaort - the sound of falling rain




Snart är mässan över och imorgon bär det tillbaka till Malmö. Jag har ångest över att jag, ännu en gång, missar Slagthuset (och Melodifestivalen med ligan).

Men jag har fått annat att tänka på...

Hur går Bingo Rimér och Agneta Sjödin ihop?
Varför tror alla deltagarna i Let's Dance att de är världskändisar?
Varför måste vakten på O-Bar känna igen dig, annars är stället fullt?
Varför är Anders Timell så utflippad när hans bror Martin verkar så samlad?
Varför var inte jag med ute igår?

Ångest!
Men jag gillar sättet grabbarna splittade notan på;
1: lägg allas visitkort i en hatt
2: skaka hatten
3: plocka ett kort
4: ägarens till kortet som dras får betala hela notan

Allt detta efter man druckit vin á 1700 kronor flaskan.

Än en gång, varför var inte jag med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar