söndag 28 februari 2010

All the weekend parties

I fredags var jag, Milla och Alexandra på Koi och åt sushi och desserter till max. Upplevde extremt dålig service, för ovanlighetens skull. Bokade dessutom ett kundmöte med Kit of Helsinore på tisdag. Dessutom fick vi en snabblektion i Smashbox! Överfint.

När vi ätit och kände oss redo så begav vi oss upp till nattklubben på ovanvåningen, som bara växer och växer i mina ögon. Vi fick världens sämsta Caipirinhas och världens största shots! Sen jagade vi taxi till Milla och vi satte oss på Max och väntade på skjuts. Som aldrig kom men hamburgaren var god! Kvällen/natten slutade med en promenad längs hela sallerupsvägen. Jippi!


Lördagen var det parmiddag som gällde med Milla och Dee hos Millas kusin. Egengjorda pizzor och JP Chenet (tror det stavas så iaf, lägg på minnet Camilla!). Whiskey prov, blond öl till yours truly och snacks. Mängder av roliga spel och OS, förövrigt första OS grejjen jag har sett. Det var extremt roligt och jag ska införskaffa de två första inför kommande förfester. Jag och Padda ägde sönder synonym spelet! Annars var det Emelie och Andreas som var storvinnarna, de hade ju dock smygövat eftersom de ägde spelen :)

Det blev dock inget Slagthus som planerat men då har man något att se fram emot inför nästa helg! :D

HAHA!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar