fredag 26 februari 2010

Cause I've had a bad day...





Ni vet ibland när man vaknar och får känslan "Gå bara och lägg dig igen och sov bort denna dagen, bara gå och lägg dig!" Den hade jag imorse när jag steg upp, 05:30 för att köra in till Malmö. 05:30 alltså en halvtimme efter Slagt stängde om lördagarna, det är inte okej!!

Jag har inte ens fönat håret efter duschen och jag känner mig som en pudel med alla mina kryllor. Jag är trött på kylan och jag vill ha värme! Jag tror inte jag är gjord för kyla, jag är ju förkyld varannan vecka och fryser konstant! Till och med nu fryser jag, inomhus med raggsockar på.

Mitt försök att hålla vikten verkar skita sig då dagen började med en gigantisk kanelsnäcka från 7eleven och gårdagen avslutades med ½ liter gräddglass. FY PÅ MIG!

Jag har köpt wasabinötter idag också, jag fortsätter att synda!

Ja, ja. Nya tag nästa vecka?

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar