måndag 8 februari 2010

Tattoo your name across my heart so it will remain





Film weekend?

I fredags var det tung utgång med Fisse Fisse Fisse, Simon, Ollie osv på Hipp. Fixades VIP-kort, Rogge var snäll och släppte in oss, jag tappade 500 kr och vaknade med full festutstyrsel annars var det en riktigt bra kväll. Inleddes med Singstar måste jag bara tillägga :D

Så i lördags återhämtade jag mig med Texas Chainsaw Massacre direkt på morgonen. Jobbigt för magen kan jag medge. Så därför blev det Bee Movie tre gånger på raken efter det.

Sen kom Emma på besök ute på landet, vi såg Beowulf och sen Sweeny Todd. Som godnatt film blev det Die Hard 4.0 somnade dock ganska snabbt.

Söndagen inleddes med slutet på Die Hard och efter det 17 Again, lite Simpsons och Family Guy som omväxling bland filmerna. Kvällen avslutades med Friday Night Lights, Stardust (toppen film förresten, hittade den slängd i hallen) och sist men inte minst Super Bowl.

Sammanfattning;

Texas Chainsaw Massacre - Bee Movie x3 - Beowulf - Sweeney Todd - Die Hard 4.0 del 1 - sömn - Die Hard 4.0 del 2 - 17 Again - Simpsons - Family Guy - Friday Night Lights - Stardust - Super Bowl (ingen film men dock)

Hahaha, G E T - A - L I F E !

Nu är det kudde och jobb imorgon. På onsdag bär det av till Köpenhamn. Copenhagen International Fashion Fair. :D

Sweet Dreams & Beautiful Nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar