onsdag 10 februari 2010

Leave my door open just a crack

Klockan är 00:50 och nu förstan är jag klar med alla mina förberedelser inför första mässdagen imorgon. Jag har (precis som stylister) lagt alla mina "outfits" inför mässan i massvis med påsar för att slippa tänka på morgonen. Dessutom blir det förhoppningsvis en del festande och så slipper mamma och Micke stå och välja kläder till mig på morgnarna. =)
Nu är jag trött som tusan i alla fall och jag ska hoppa i bingen direkt. Ska hem imorgon kväll också och fixa ännu mer, det blir aldrig färdigt.
Ska packa dator väskan också med allt nödvändigt. Faan, 30 minuter till utan sömn och vi som ska åka från Malmö redan klockan sju imorgonbitti. Jag kommer vara stendöd.
Kaffe får ta mig genom morgondagen..
Sweet dreams & Beautiful nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar