lördag 13 februari 2010

Who'd have known when you flash upon my phone I no longer feel alone




Lördag och jag sitter på en mässa.

Igår var det, som sagt, middag med Playboy på Wokbaren. Jag måste försöka komma ihåg namnen på alla goda restauranger vi besöker så man vet vart man ska gå när man själv är i cph och inte har danska matguider.

Vi orkade inte dra hela vägen till Nörrebro så jag landade på en sjuk förfest med Simon och Tim. Folk var galna och snaggade sig och saker. Efter att han som bodde i lägenheten skulle vidare så kastades vi ut och vi tre gick till KB, mitt favoritställe. Woho! Se ironin. Jag hade med andra ord inga förväntningar som helst. Men jag träffade folk som jag inte sett på länge så jag hade riktigt roligt. Stoffe sprang jag på direkt innanför och det visade sig att vi båda skulle till Stockholm nästa vecka! =)

Charlotte var det hundra år sedan jag såg och jag fick syn på Carro i vimlet också. Jeppa med crew var där och schtekte loss. Trevliga killar det dära. Simon och Tim hade dock lite problem med att hålla sig ut trubbel under hela kvällen.

Vad händer idag? Jag vill särigt mycket till the Grand Opening på Slagthuset ikväll, men jag vet ju att jag kommer att avlida och för på söndag då. Vi får la se om jag hänger med på Vision festen i Cph eller drar ut i Malmö idag igen. Slagt kommer ju förhoppningsvis att vara öppet ett tag nu så jag kanske får en andra chans om några veckor.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar