onsdag 10 februari 2010

These streets will make you feel brand new, big lights will inspire you

Resultatet av min shopping idag =)


Plus en klänning till som inte kom med på denna bilden, men tro mig den är med på andra! Jag har gått och manekängat här hemma för min mamma och Vincent och provat de mest bisarra klädkombinationerna. Hur jag än mixar och blandar det hela så slutar det ändå med samma tanke, var är sommaren? Orka jeans, orka tajts, orka tjocka tröjor och långkalsonger.

Det bästa inköpet gjordes på Toppan, som faktiskt legat i lä ett tag nu. En småblommig jumpsuit med rosett på magen. Det tog mig en kvart att förstå att det var en jumpsuit, jag förstökte nämligen klämma igenom mig i det ena byx-ben-hålet och fattade verkligen inte varför jag inte kom i den. Sen *pling* trillade poletten ner och jag blev kär!


Precis sådär kommer jag springa runt i sommar, Topshop suit och Amaort gummistövlar.



Jag hittade dessutom de väldigt jagade (från min sida iaf) tajtsen från Gina, de med vaddering på knäna. Både svart och beige blev det, tillsammans med kavajen som jag fick i julklapp har jag en känsla av att det kommer bli succe på mässorna!

Sist men inte minst så blev det randiga strumpisar, lagom Emsan-galna. Vad jag ska ha till är fortfarande lite av ett mysterium men jag har länge velat ha randiga strumpbyxor så användas ska dem!

Nu ska jag lägga fram kläder för varje dag fram till söndag. Mässa på gång!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar