måndag 1 februari 2010

Deep down you know what is best for yourself



Idag kör jag på röda naglar för ovanlighetens skull, mamma hittade ett av mina gamla röda nagellack som jag brukade använda för flera år sedan. Jag kommer ihåg att jag köpte mängder med röda nagellack men det var bara denna från Mavala som passade min hudton. I-landsproblem eller?

Idag körde jag själv till Tärnö och jag lyckades deala med mamma så jag kunde ha hennes 4-wheel-drive. Jag hade varit död om jag hade kommit i min lilla Shadowfaxe, så mycket snö är här! Jag fick forcera en 50cm hög vall med snö/ frusen slask för att komma in på tomten. Efter det var det bara att gasa, så fick det antingen bära eller brista och jag kom med nöd och näppe upp för kullen. Tackar min lyckliga stjärna!

Like the cherry on top; så har det börjat ös-snöa igen! Kommer jag komma hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar