söndag 21 februari 2010

When you hit the ground you've got to find the motivation to bounce back

Just nu känner jag mig sjukt nere, och det är inget jag gillar. Som Johan Glans säger så löser folk problem på olika sätt, jag är, som Johan Glans, den typen som lägger sig i fosterställning och tror att allt blir bra av sig självt. Inatt när jag lämnade alla på O-bar gick jag och la mig, imorse trodde jag att allt var en mardröm och började leta efter mobilen (för att kolla på klockan). Först då insåg jag att det verkligen hade hänt, att någon fuling hade tagit min telefon ur min ficka mitt på Sture Hof. Så snabbt en kanonkväll går rent åt skogen.

Morgonen bestod därför endast av att ringa Telia, polisen och Telia om vartannat. Och ännu är inte telefonen spärrad, men det står överst på agenda listan imorgon bitti.

Fan vad jag känner mig kass som inte tänkte på att man inte ska ha mobilen i fickan, just nu håller jag tummarna att vi har försäkring så att jag kan få en ny. Annars blir det ännu fler onödiga utgifter denna veckan och det har jag inte råd till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar