fredag 5 februari 2010

Baby don't hurt me, don't hurt me nomore

(se Björn Gustavsson framför er liksom)


And he has done it again! Grattis brossan. Vad är det andra gången på akuten på en månad? Det är självklart att man räknar med lite skador inom hockeyn såklart, men i skolan. Vad hade då hänt?

-Jag fick en stol på näsan.

Hur f*n får man en stol på näsan? Vad gör ungdomar i skolan. Suck...

Annars så var jag som sagt barnvakt hela dagen igår, för första gången alldeles själv. Med Fia då. Vi lagade mat, badade Vincent (men blev mest blöta själv misstänker jag), bytade blöja (för första gången i mitt liv!! Tacka min lyckliga stjärna för att han inte hade gjort nr2), läste godnattsagor och sov alla tre i en liten 90 säng med Vinscho.

Behöver jag nämna att jag är ganska stolt att vi fick på honom pyamasen och bostade tänderna galant!

Alla som har med småbarn att göra vet att detta är tuffa uppdrag! Haha

Vad har denna fredag för innehåll då?
No idea...

Peace & Love

1 kommentar:

  1. Mina änglar!! <3 <3 <3
    Tusen tack för ert mod - och tålamod.. ;)

    Love U!

    SvaraRadera