onsdag 10 februari 2010

I'm a monster not a pretty little girl, so eyes on me so come follow me


Aja, yogan blev inte av och istället blev det ett halvdant försök på gymet. Jag var där igår och djurade så motivationen på att göra samma j*vla crosstrainer var inte så lockande ska jag erkänna. Att jag dessutom var klädd för yoga, tajts och converse, gjorde inte saken bättre för alla som gymar vet att det är där man ser alla hottisar. Alla killar med snygga kroppar håller ju hemma där fem av sju dagar i veckan, hur kul är det då att stå där och flåsa och svettas som en hel grisfarm i öknen. Men man gör ju det, man vill ju träna när man är där (i mitt fall bränna fett, det blir aldrig träning eftersom jag "inte tar i". Jomenvisst!)

Efteråt blev det en snabbdusch och hem till Camilla för att mysa lite. Mario Cart, jag säger bara MARIO CART på Wii. Det är ju sjuka flashbacks till Nintendo 64 fast med lite förbättrad grafik. En kopp kaffe och sen var det hem och göra sig klar för kudden.

Så alla nattramlare, natti natti.

Sweet Dreams & Beautiful Nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar