söndag 21 februari 2010

And it looks like it's gonna rain again, never gonna be the same again

Nog med negativitet, so någon annan kan läsa alla mina sms. Titta på alla mina bilder, gå in på min FB genom mobilen, tja gå igenom väldigt mycket personliga saker. Jag känner mig blottad inför en främling (jag har ca 1000 egobilder på min telefon av alla dess slag) och det är bara det fysiska, att någon kan läsa alla sms känns nästan värre. Det är bara att gå vidare.


Lördag kvällen var ju faktiskt bra i alla fall och ännu en gång fick jag bevis på att det är positivt att prata för mycket. Inne på Vapiano på Sturegatan började vi snacka med två killar som det visade sig äga ett nöjesföretag. Hux flux så slutade det med att han ska få ett par skor och vi ska få en champagne provning i augusti. Jag älskar bubbel så det ska bli riktigt trevligt, han som hade det var tydligen någon känd champagne kännare och något...

Vapiano hade självklart riktigt god mat också, riktigt bra koncept. Dit ska vi Fisalisa när vi drar till Sthlm nästa gång :D

Vi bygger broar!

Nej nu är det dags för bingen,
jag ska kurera förkylningen som jag lyckats dra på mig...

Sweet Dreams & Beautiful Nightmares

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar