tisdag 16 februari 2010

Trust is not something you get, it's something you earn




Vakna, jobba, packa, träna (?), sova...

Vilket tempo man lever i, nu har jag packat allt som jag behöver inför min Stockholms resa imorgon. Ska försöka klämma in Camilla i mina planer. Det var tusen år sedan jag träffade henne. Men frågan är, hinner jag? Kommer jag få sova något inatt över huvud taget? haha. Nejmen man har en del förberedelser.

Men det går nog snabbt, i vanliga fall ska jag egentligen vara borta tre veckor i sträck nu men tack vare Kajsa så är jag hemma nästa vecka. Düsseldorf ska jag till denna gången också men annars blir det nog mest kontorsarbete. Administration and shit...

Kollektionerna är superbra på alla märken och jag har en kund på fredag ang. Amaort. You know, gummistövlarna. Måste komma ihåg att ha med dem i resväskan. Hur mycket övervikt tror ni att man får ha på planet?

Peace & Love

1 kommentar: