fredag 26 februari 2010

When the perfect song ends

Jag har flera gånger fått frågan om varför jag är singel egentligen och i Stockholm fick jag hjälp att komma på varför, det är ingen kille som är galen nog att ha sån stil jag gillar.

En killkompis frågade häromdagen vad man ska ha på sig för att gå hem hos mig;

- jeans, jeans, jeans överallt!
- jeansjacka, jeans skjorta, jeans osv.
- benvärmare/ raggsockar
- grova kängor
- rutiga skjortor
- skinnjackor

Som sagt, och folk undrar varför man är singel... haha!
Så trodde vi fram tills nu!

Andreas stilblogg, borde ju alla killar läsa och kopiera!!
Killen är 17 bast och har tidernas coolaste stil.




Nu ska man ju inte tro att jag är en sådan som tycker sämre om tisha + jeans killarna, det är jag absolut inte. Jag är inte den som dömer folk efter vad de har på sig eller tycker sämre om folk pga deras klädval. Absolut inte!! Det är bara det att om jag får drömma mig bort och fantisera ihop drömkillen själv så skulle det inte finnas med i bilden, inte just nu i alla fall.

Jag ändrar ju också stil ganska drastiskt under årets gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar