onsdag 3 mars 2010

But eventually, you always have to wake up

Ja jag vet det har varit lite kasst med uppdateringar och sådant här, men avsaknaden av en viss telefon har faktiskt bidragit till det. Alla som känner mig vet att jag inte är mycket för att sätta igång datorn när jag kommit hem. Jag gör hellre annat, men att uppdatera från mobilen var inte särskillt svårt. Dessutom har jag blivit av med laddaren till min kamera så bilder blir det inte mycket av det heller. Jag bara väntar på att det ska skaffas en ny telefon men när det blir vet jag inte. Just nu har jag inte ork att ta tag i det i alla fall.





Igår var jag och Oliver och såg Avatar, igen, på bio. Vi laddade upp med en hel del popcorn innan bion, nämligen en Blockbuster meny. Ni vet den där man får en gigantisk popcorn, två stora läska och bacon chips! MUMS! Dessutom krängde vi allt under de tre timmarna som filmen pågick, så när som på en liten skvätt cola som jag hade kvar.

Det var första gången Oliver såg filmen och jag var glad att ha en anledning att se den igen! Denna gången var det dessutom lite bättre platser :)

Och jag blir fortfarande lika imponerad av Pandora, färgerna och allt. Hela filmen är en enda stor färgklick :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar