fredag 26 mars 2010

I'm calling out to you again, wherever you are. I know you sometimes feel afraid, wherever you are




Idag har jag varit på IPL behandling på Derma Kliniken och känner mig fräsch som en bebis i huden. Lovin' it! Visst det kostade skjortan men så som det ser ut nu så är det värt det.

Det blev även en latte i solskenet på Gustav i väntan på skjutsen, jag glömde ju min mobil på kontoret innan jag körde därifrån igår så jag har levt i isolering från omvärlden sen fem igår eftermiddag.

Nu blir det skoshopping, that's what I do best, med Andy och sen ska jag till Partyland och försöka byta lite kjolar till mindre storlekar. Vad tror de vi är, sumo brottare eller!?

Jag tänkte hinna med att åka till Emma och fika lite däremellan, det var 120 år sen jag såg min lilla tjej! Ska ju kanske se bio, How to train your dragon, med Oliver sen och skjutsa honom till Sebbe. Efter det ska jag vara fylletaxi åt Andy som ska till KulturBolaget för första gången och fira en polare. Ska bli intressant att höra vad han tycker om stället…

Jag ska ju upp och jobba imorgon på jägers också, kl 10:00. Ska bli intressant och se hur trött jag är efter allt flängande idag. Puh..

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar