lördag 27 mars 2010

I'm like a talking fishbone! -It's not that, it's who you are INSIDE he doesn't like!



Man har ju varit på Partyland och inhandlat en del festligheter inför imorgon! :)

How to train your dragon var skitbra! Jag skrattade så jag grät, där fanns inte ens text till den engelska versionen (riktar den sig till barn måske?) men det märkte man inte ens.

Efter filmen joinade jag Ollie på förfesten hos Sebbe och lämnade dem på Skeppsbron, om ungefär två timmar (klockan är nu 01:06) så ska jag hämta honom igen och Andy på KB. I'm a taxi driver in Malmoe...lalalalalala. Somnar jag nu så finns risken att jag sover tills imorgon bitti på det mysiga stengolvet i källaren. Det hade inte varit en omöjlighet ska jag säga, så det gäller att hålla sig vaken. Jag tänkte ta och duscha för jag tror inte jag hinner det imorgon. Efter jobbet ska jag kasta på mig hula-hula dräkten och bege mig till Camilla nästan direkt.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar