tisdag 16 mars 2010

Even though I'm so damaged I've got to pick myself up and perform for the crowd

FREDAGSMYS TILL MAX!!

Jag var precis på väg att säga att jag inte kom ihåg vad jag gjorde i fredags, men jag tror snarare att det handlar om att jag har förträngt vad som hände. Jag var fylletaxi åt Oliver och Andy (plus mängder av polare). Jag och mamma var med Christel, Pappa och Fia och tittade på Andys match (de förlorade 10-5 !!!). Jag drog nitlotten och fick skjutsa honom hem från matchen men som tur var väntade Fredde med mig nästan hela tiden. Bless him! Sen lämnade jag Andy + random fulla ungar i f*cking Åkarp, sen hämtade jag Oliver och hans polare i Lund och körde dem in till Hipp. Vid 03 hämtade jag Olli o Palme i stan och lämnade hälften i Lomma för att ännu en gång styra kanoten till Åkarp och försöka lokalisera den sista försvunna kycklingen. Äntligen skulle jag få komma hem och sova trodde jag, men icke (!!) då fick jag helt plötsligt bilen full av ungar igen som skulle tillbaka in i Malmö (!!) Vid detta laget var jag utan tvekan på mitt sämsta humör någonsin. Trötthet + pms + fulla ungar + en extra runda på 40 minuter = EXTREMT SUR EMSAN!!

Till slut kom jag hem till min älskade säng i alla fall! Vilken dröm!
Dagen efter kändes det som om jag hade varit på en krogrunda utan dess like, trots att jag inte gjorde ett skit...

Lyckad fredag?
Simon var besviken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar