måndag 29 mars 2010

Never a mistake always a lesson


Då var helgen över redan, jag känner att jag skulle behöva en förlängning på helgen med minst en dag! Söndagen försvann ju innan jag hann gå upp ur sängen ens.

LÖRDAG = HAWAII
Det var Hula Hula fest hos Camilla på lördagen, komplett med tacos och lekar. Under dagen hade jag jobbat på Jägers, i Korven. Och där är humornivån ganska barnföbjuden och där stannade mina tankar hela kvällen. Det är så svårt att komma ur de banorna när man väl hamnat där. Men jag tror ingen tog illa upp, även om Stefan blev lite chockad när han frågade vad vi pratade om och vi svarade "SAUSAGES, big ones, small ones, curved ones!"

När hälften drog hem, hälften till Slagt och hälften stannade kvar så kom Christel och hämtade mig, snäll som hon är.
Så kom man hem bara för att upptäcka att Andy hade fest i Tängelsås, där var det full röj ända fram till 06 och Andy däckade. Kvällens fyllekäk blev inte burgare denna gången utan kladdkaka! :)

Söndagen var som vanligt filmdag, från det jag vaknade till det jag somnade. Bakismaten var FONDUE! Asgott men man orkade ju inte alldeles för mycket, tyvärr!

Nu är det ny vecka, nya tag och snart påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar