tisdag 23 mars 2010

Just paint the picture of the perfect place




Godmorgon, det är tur man har kassa dagar som igår så man kan ha bra dagar som denna. Efter jobb ska jag hämta Vinscho på dagis och sen köra in till stan för att möta Karin. Vi ska in på Partyland och se vad det finns för spännande inför Hawaiifesten hos Camilla på lördag :)
Blommor, bladkjolar, kokosnötter, ja vi får se var vi sätter gränserna :P

Sen ska jag på Cirkus med mamma, Vincent och Ollie. Brazil Jack tror jag den hette, det är den på Jägersro. Mamma hade fixat fribiljetter och vi får se om jag gillar cirkus lika mycket nu som när jag var liten. Jag tränade ju till cirkusartist när jag var liten, gunga i trapetser och gå på linor och sånt. Men som med det mesta hoppade jag av även det. Ikväll ska det i alla fall maxas med sockervadd, popcorn och de där lysande, viftande sakerna :) Hoppas allt sådant finns kvar!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar