tisdag 16 mars 2010

Ställ er upp, hur låter en hund? Säg: WOOOFF!!


Godkväll/natt!

Vad gör man klockan 22:39 en tisdagkväll?
Jo man bygger garderober, jag har ju utökat min garderob med fyra ikea-garderober. Så nu ska hyllor och allt ändras och till följd av att jag envisas med en skruvmejsel, istället för en skruvdragare, har jag smärtsamt ont i mina fingertoppar. Två av garderoberna har jag ändrat fyra gånger (perfektionist? javisst!)

Nu har jag nog till och med två hyllor över att fylla! :)

Idag har jag yogat med Milla på Friskis så jag känner mig avslappnad och fräsch. Det var skönt att röra sig igen, jag har inte haft tid att träna på en vecka!

Men nu är det bingen som gäller!

Peace & Love


Hur låter ni? SKRIIIK!
hehe.... det är många konstiga låtar man kan hitta på Andys skivor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar