onsdag 10 mars 2010

Time keeps slipping away...

God morgon, god morgon...

Vad är det idag? Onsdag? Lill lördag, woho!

LALLE FYLLER 21 ÅR!
GRATTIS!

Nu är han myndig även i USA! Las Vegas någon?

Igår var det inte mycket som hände, eller i måndags för den delen. Jag var taxi åt brödrarna mest hela kvällen kändes det som.

Tängelsås - Malmö - Skurup - Stadion (Malmö) - Hem - Lund - Stadion - Hem - Tängelsås - Lund - Tängelsås - SÖÖMN!! :)

I måndas tränade jag bosu, och har fortfarande träningsverk i magen, lyckat pass alltså. Idag blir det nog gymmet om jag inte kommer på något roligare, det finns i och för sig ett bosu pass idag också men jag vill bränna lite kalorier (och det gör man bäst på löpbandet!).

Just det, igår upptäckte jag dessutom att jag fått böter för att jag stor för nära (!?) en tre vägs korsning. GIVE ME A FU**ING BREAK!
Jag är ffs inte gjord av pengar! Alltså, ingen TV denna månaden heller, nope.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar