måndag 22 mars 2010

Coming out your mouth with your blah blah blah just zip your lips like a padlock




All work and no fun makes Emsan a dull girl.

Idag är en "skjut-mig-i-huvudet"- dag. Det började med en utskällning så fort jag kommit upp ur sängen, tror mossan vaknade på fel sida också... Hade dessutom stor smärta i min tå av gårdagens tortyr. Så jag kan inte ha annat än uggs på mig, mina ääälsklings skor. Och jag har ont i huvudet idag igen, varför har jag det så ofta nu förtiden?

På torsdag är det i alla fall dags för ansiktsbehandling på Dermakliniken som gäller, får se om jag lyckas känna mig lite fräschare efter det. Sen ska jag nog ta och boka in en aroma massage också, det känns som om min kropp kan behöva det.

Ikväll tänkte jag också hinna med att yoga lite och hoppa in i solariet på F&S, det kommer besökas flitigt denna veckan. jag ska inte vara blek på lördag. Ska inte, ska inte, ska inte! Jag orkade inte med B.u.s:en som jag tänkte ta igår, det är en sån j*vla process och allt blir helt dassigt gult. Lakan och underkläger och allt blir helt förstört.

Jaja hoping for better days to come.

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar