torsdag 4 mars 2010

WE'RE STUPID


Älska Diesels nya reklamer, be stupid! :)
Aja, bara en liten parantes...

Efter en lååååång period av enbart leggings börjar mina tankar glida iväg till de där tajta, stela,. och obekväma jeansen som krossar alla dina inälvor. Men ack vad det kommer bli jeans i sommar!

Igår hämtade jag brossan från skolan vid tre och sen stack vi och käkade på Jensens, jag fick kyckling-biff craving. Vi gick verkligen all-in med nachos till förrätt och allt :)

Sen hamnade jag på MIF's hemma match mot Skellefteå med Andy mfl. och jag tror det var tidernas sämsta hockeymatch. De vann och det var ju kul men förövrigt var de extremt kassa!

Åt wasabinötter och en sallad och sen slocknade jag, innan tolv för en gångs skull!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar