onsdag 24 mars 2010

That should be me holding your hand, that should be me making you laugh



SCORE EMSAN, SCORE!

Jag borde nästan bli taxi på heltid alltså, igår hämtade jag först Vincent sen Ollie på skolan. Efter det lämnade jag bilen till pojkarna och roade mig i stan med Karin. Det blev fika på Espresso House och shopping på PARTYLAND! Det ska bli så festligt på lördag.
Jag funderar starkt på att ha temafester efter varje tema de har på Partyland, nu är det Hula-Hula som gäller! Jag älskar maskerad :)

Jag tog fel dag på Cirkusen, den var idag och inte igår. Är jag en senil gumma eller? Det är andra gången jag tar fel på datumar på en vecka, nu är det i alla fall vip-kväll på Tophop imorgon. Det gäller att man kollar upp vad man vill ha innan, jag har en känsla av att det kommer bli anstormning på Nova.

Ännu ett datum jag tog fel på, det är fredag som det är dags för IPL behandlingen och inte imorgon som jag fick för mig. Shit, det är så man blir rädd!

Så idag är det CIRCUS i alla fall :)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar