fredag 26 mars 2010

Cause every time I go, to try to leave someone keeps pulling on my sleeve, I don't wanna but I gotta stay


Efter jobbet igår körde jag hem och mötte upp Andy för att bli av med mina skulder till honom genom att köpa ett par petroleumblå (gröna) chinos från MQ. Det är så bra att man kan "klä upp/ut" Olli och Andy i de killkläder man vill när man blir trött på att klä ut sig själv i tjejkläder. :)

Även om man får muta dem med fika och sånt för att få ha sina privata "Ken" dockor, som flicka tröttnar man aldrig riktigt på att leka med Barbie man bara byter ut dockorna! Och det är väl värt varenda fika.
Dessutom hittade jag en check för 200 kr på MQ så jag gjorde av med en skuld på 500, men lade bara ut 399. Bra deal enligt mig.

Sen var det Vip kväll på Topshop och det var packat med folk, alla saker som jag tänkte köpa var inte så roliga när jag väl kom dit så det blev ett par brillor och en ny party-plånbok! Tjejerna i kassan tittade lite konstigt på mig när jag inte ville ha mer saker, men hur kul är det att slänga ut pengar på saker som bara är si sådär. Då sparar jag hellre dem till roligare saker.

Sen var jag tvungen att göra våfflor igår innan jag gick och lade mig, det var ju trots allt våffeldagen!


Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar