söndag 21 mars 2010

Don't pretend to not love me at all



Egentligen skulle jag på Jimmis fest i fredags och ut med Simme igår men under rådande omständigheter blev det inte så. Det blev istället ett storpaket O'boy och filmmarathon med brossan. 2010, 9 och Couples Retreat blev det. Jag lämnade också tillbaka mina andra hyrfimer som jag hyrde förra söndagen, hehe. Bara typ fem dagar försenade och tack vare att jag "erkände mitt brott" så halverade tjejen avgiften till 60 spänn! Sånt blir man så glad av, made my day.

I fredes shoppade jag även en yoga matta och en dvd så jag kan yoga hemma framför tvn! Det blir ju inte samma sak som F&S men det är bättre än inget, jag hinner ju inte med deras tider. Busy busy.

Det ska maxas Heroes ikväll också sen ska jag sova så gott. Mitt huvud dödar mig och jag är matt som en 95åring.

Jag är en liten spelnörd innerst inne, men det som är mest upprörande är faktiskt att Fredde kommer ihåg att jag alltid var Rampart för där fanns pegasus (ar?) och enhörningar. Och jag gillar pållar :)
Och vi pratar om att han kom ihåg det sen jag var typ 10 år, vilket är typ 10 år sedan OMFG!

Ha en bra dag :)

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar