onsdag 3 mars 2010

To survive in this place they say you must be mad as a hatter, well luckily I am!



Så var det gjort!
Biljetterna till Tim Burtons version av Alice In Wonderland är bokade tills imorgon! Shit vad jag längtar, jag har extremt höga förväntningar på denna filmen. Jag älskar i princip, nästan, allt av Tim Burton och Johnny Depp är ju en favorit sedan länge så jag tror inte att jag blir alldeles för besviken!

Jag har på känn att denna veckan kommer bli en riktig bio-vecka. Igår var det Avatar, imorgon är det Alice och det talas om Percy Jackson och jakten på Åskviggen på fredag. Shit, det blir alldeles för mycket popcorn för mig denna veckan.

Sen ska vi ju spana in när Shrek: Forever After (3D) har premiär, den måste ses även den. Är det nya flugan eller? 3D? Jag gillar den i alla fall, alla ser sådär härligt nördiga ut när de sitter med sina glasögon, koncentrerade och med halvöppen mun. Man borde ställa sig vid bioduken och ta en bild. Haha!

Peace & Love

1 kommentar:

  1. Såg den idag, väldigt bra! :D
    Nu låter det här som en reklamkommentar, men jag gillar din blogg och följer den, och du får gärna kika in på min och se vad jag skrev om filmen ^^

    SvaraRadera