torsdag 25 mars 2010

I'm not easy to please Imma tear you apart, I told you from the start



Tjollahopp, här sitter jag i mitt nyinköpta nagellack. Latte 2 Go från H&M. Känns lite halvkass att färgen beskrivs som "bajsfärg" men jag tycker det är coolt att vara udda. Världens sämsta bild dock men jag får ta en ny sen nån gång! Kanske nu när jag inte har varit ute i timmar och fingrarna är helt röda? För det var inte grannt. Men aja...

Idag är det VIP på Tophop som gäller och man blir ju glad över att det är löning idag. Katching! Så det kan nog bli en hel del, jag vet i alla fall redan en klänning och ett par skor som jag vill ha. Men ska kolla om det finns coolare på Zara först, det är lite onödigt att lägga ut mer pengar på Toppan om det finns snyggare på Zara...

Have a sunny day!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar