måndag 14 juni 2010

Alt for længe har jeg været natteravn


Hej,

Nu är alla student festerna över, nu är alla vanliga människor igen. Det har varit en tid med intensivt festande. Laserfyllor och galenskaper. Men det är förlåtligt just för att man bara tar studenten en gång i livet.

Till och med Fredde har varit ute på en nattklubb.

I fredags på Norings studentefterfest på Hipp träffade jag Alex (bland många andra!) och skaffade ett privat dansgolv ute/inne på gården bakom. Fina drinkar och lite stand-in i DJ båset. Det var nog första gången jag varit med brossans kompisar helt själv, men det blev en riktig toppenkväll!

Så nu är det rehabilitering som gäller fram till Midsommar. På fredag blir det dock Koi med Malin, men ingen utgång det orkar jag inte. Jag behöver vila upp mig!

Så därför har jag hyrt ett gäng (åtta) filmer och ska bädda ner mig och ha filmmaraton.

Jag o Vince har precis sett Prinsessan & Grodan!

Peace & Love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar