onsdag 16 juni 2010

We got to hide what we're doing, cause what would they say if they ever knew and so we're running just as fast as we can

Nu sitter jag här med mitt kvällste och funderar över diverse tankar som surrar i mitt huvud. Vad är det som får mig att gå in här och skriva egentligen? Är det istället för dagboken? Sorry alltså men det kommer det aldrig att bli. Min dagbok är helig, även om den inte är konsekvent (men vem bryr sig, jag är ju den enda som läser den!) så kan inget ersätta den när den väl behövs.

Nej det är mer för att ventliera, istället för att babbla så att folks öron blöder. Det kanske inte är vettigt alltid. Men jag har alltid suttit och skrivit eller ritat när jag känt mig rastlös. Andra går ut och springer eller spelar datorspel. Jag ritar. Eller ritade, det var längesen nu.

På tal om min dagbok. Jag har lärt mig en del sen jag var liten, till exempel att ett lås är a och . Min förra dagbok blev ständigt lusläst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar