måndag 28 juni 2010

Uppe med tuppen, igen...


Klockan är halv sju och jag kan för h*lvete inte somna om, ännu en gång. Så nu har jag gett upp försöken med kudden.

Årets första stranddag är avklarad, idag blir den andra! Jag har svalkat mig i havet för första gången detta året. Det var fint. Strandtennis i vattnet är sjukt underskattat och mitt bollsinne är sjukt överskattat. Men kul var det!

När jag och Camilla kommit hem från playan gjorde vi tacos hemma hos mig och sen cyklade vi till det uppdaterade och förhoppningsvis blivande casa de Olof för att kolla på matchen. Jag kämpar med denna boll-lek som har så ofantligt många anhängare. Anders var också där och inspekterade både lägenhet, popcorn och fantan! Smörpopcornen är ny fave. Detta följdes av en cykeltur hemåt igen. Och snaaaark direkt.

Idag ska jag och Elina till stranden, och kanske Olof men jag tror inte att han kopplade att jag menade stranden-stranden. Falsterbo liksom, jag tror han menade typ ribban. Inte riktigt min grej och bo01 är trångt och svettigt, bra när man inte har tid att ta sig till Näset men har man chansen så tar man den ju!

Nej nu ska jag försöka göra lite nytta.

Rise and shine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar