onsdag 16 juni 2010

SUNSHINE


Just nu ligger jag i solen och gottar mig med Vincent, vi har lekt med dinosaurierna och ormarna. I plast då såklart.
Igår lagade vi mat och jag har ätit både aubergine och rödlök, för mig är det helt ofattbart och att jag faktiskt tyckte det var helt okej (alltså inte superäckligt) var om möjligt ännu med chockerande.
Idag har jag stått för matlagningen och det blir ugnsbakad kyckling och ris. Även där en massa grönsaker och vi får väl se om jag vågar mig på ännu mera konstigheter. Min mage kommer ju göra uppror!
Milla kommer också hit på middag och sen ska vi till Olof o kolla fotboll, vi får väl se om jag lyckas lära mig någonting om den konstiga sporten där folk jagar en boll. :)
Efteråt blir det förhoppningsvis Lilla och ett glas vin. MUMS!
Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar