lördag 26 juni 2010

Tjugoett!



Födelsedagskalaset och midsommarfirandet är över för detta året.
Det var en riktigt bra dag igår. Jag blev väckt klockan sju av min familj och sen fick jag välja en ring på Nova Lund. Efter det var det städade vi huset (även om vi gjort det dagen innan också) och dukade osv.
Jag körde hem till Malmö och gjorde mig i ordning inför kvällen, hämtade upp Jepplof och gänget och körde dem till Tängelsås. Fick pengar och paketer som öppnades efter alla ätit middag, Vincent hjälpte mig :D
Det spelades airhockey under bar himmel, det fixades premium spotify så vi kunde dansa loss ostört, det sjöngs singstar och dansade kring läger elden natten lång!
Tack alla som förgyllde min födelsedag, det kunde nog inte blivit bättre!
Peace & Love

1 kommentar:

  1. oops, missade visst dansen....men sillen och lilla nubben satt fint! ;)

    Tack för en underbar final på allt firandet i juni månad.. <3 <3 <3

    SvaraRadera