onsdag 16 juni 2010

I know things are looking up but soon they'll take us down before anybody's knowing our name

Hej hopp grantopp.
Onsdag och jag har precis lagat mat (och ätit upp den). Det känns så tragiskt att vara inomhus när det är så här fint väder ute. Man måste ju ta vara på varenda solstråle här i detta avlånga land, det finns inte alldeles för många av dem.

Jag suktar efter stranden, den mjuka sanden, höra vågorna brusa och barnen leka i strandkanten. Okej det där med barnen kan vi ta bort, så länge det inte är Vincent, det finns ingen anledning att försöka lura oss själva. Men jag längtar tills en heldag på Skånes egna riviera. Med mängder av solskydd dock ;)

Jag vet att jag är lite off just nu,
men det får vi alla vara ibland.
Jag bouncar tillbaka,
det gör jag alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar