tisdag 1 juni 2010

See the changes that I made inside



Sitter i och spacklar mig inför en sista tripp till staden och köpa student present (fint rimm där (ehum fjant...) ^^). Letade upp ett gammalt halsband från GT och ett ännu äldre linne från toppan.

Har lastat in allt i släpet (visade sig vara en bra ide att köpa ett hästsläp!), eller allt utom två bord. Vi hittade nämligen dem bakom alla stolarna när vi redan packat in allt. GS!

Har försökt jaga rätt på mitt paket från nelly.com utan större framgång så det som var så självklar är nu ett gigantiskt frågetecken. Vad ska jag ha på mig imorgon? Aaah.

Jaja har jag inte den lilla beiga imorgon har jag minsann den på Ollis student den 10e i alla fall.

Å juste jag hade fel, Petri tar idag så Borgar var inte först ut alls.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar