måndag 28 juni 2010

So tell me why we're talking when we dance so good?


Nu var man tillbaka från Falsterbo. :) Jag bara älskar att bada, jag är som fisken i vattnet. Det är både jag och Elina.

Vi var på den stranden där vi alltid var när vi var små, när hon och jag lekte vattenhästar (nej inte sjöhästar!), den är så perfekt. Den ligger gömd bakom ett bostadsområde så det är nästan bara dem som bor som är där, vilket betyder att det var vi och fyra till på hela stranden. Och vattnet blir djupt nästan direkt så inget baywatch springande i en halv kilometer innan man lyckas doppa sig. Vilket resulterade i att vi badade tills vi hade gåshud.

Till och med bussresan var angenäm, utom att man nästan somnade. De där gula bussarna är riktigt behagliga att åka i.

Innan stranden stannade vi till på triangeln och gissa vad jag hittade på rean på H&M!? Min bortsprungna, beiga, vackra kavaj i MIN storlek på REA för 150 SPÄNN! Lyckan var som gjord jag lovar dig. Mmmm....

Nu är det snart käk som gäller.

Peace & Love
(Simon är btw där nu)

1 kommentar: