söndag 27 juni 2010

Vamos a la playa oh oh oh oh...


Godmorgon Godmorgon!
Jag vaknade redan halv sex av solen idag, tömde disken och lyckades somna om igen. Sen väckte mamma mig vid nio igen och sen väckte jag Milla vid halv elva. Nu ska jag hoppa in i bilen och hämta henne och sen ska vi dra ner till Nääääset och steka.

Igår köpte Camilla, jag och Jepplof & co. sushi med till deras place, alla var lite lagom småsega och trötta ända tills jag fick sticka hem och börja städa huset efter festen. Nu glänser det igen! Som tur var var alla som sov över jättesnälla och hjälpte oss med tältet, bord och stolar och alla de jobbiga sakerna. Så det gick ändå relativt fort att städa resten.

Nej nu skriker värmen på mig,
ska packa med mig mängder vatten och lite kex.
Och solskyddsfaktor! Puh ha!

Peace & Love
Sunshines!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar