onsdag 9 juni 2010

What you see is what you get

Live as though heaven was on earth

Idag har jag varit på behandling, funderar på att plocka upp bars igen. Man kan inte döma bort allt man inte har provat på. Try everything once - twice if you like it.

Efter den korta vändan i Lund och en fika med mamma och Eva så sa det bara duns i sängen. Jag har en sådan huvudvärk så det är nästan löjligt. Bakis? Skulle inte tro det va, för att vara bakis kräver det en fylla. Utan fylla inte bakis. Bara otroligt ont i huvudet!

Imorgon är det student dags för Oliver, vilket betyder att hela dagen är fullspäckad med things-to-do.

Idag ska jag dammsuga och våttorka alla golven, jag försöker bara samla mod till mig för att se om jag överlever sen bullriga dammsugaren. My poor head!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar