tisdag 1 juni 2010

Cause I'm doing things that I normally won't do, the old me's gone I feel brand new and if you don't like it **** you

Godmorgon!

Nu har jag brun-utan-solat, jag kan sluta inbilla mig att jag är en sådan som grillar sönder i ett solarie. Jo visst, det är riktigt skönt sådär lite då och då men jag gillar inte att pressa så att jag kan bli brun till typ studenterna. Nej min melodi är att ligga och sova sig till sin bränna! Fake or not. Det är precis lika fake som att sola solarium bara minus risken för hudcancer.

Så nu har jag solariat en gång och busat en gång, brun och fin!

Idag ska det byggas upp partytält osv, imorgon är det årets första STUDENT!

Jag och Simon har bestämt oss för att crasha deras champagne-frukost! De säger att man bara tar studenten en gång. BS säger jag, jag och Simon tänker ta studenten i morgon igen. Sen den tionde tar vi det igen, men Oliver! :o)

WIEO!

Peace & Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar