måndag 25 maj 2009

Baby I'm a star, shit I'm above a star

It's just another bloody monday.

Ja då var helgen ännu en gång över, och den vanliga måndags resumén ska skrivas. Jag borde överväga att föra protokoll.

Fredags; var det middagsbjudning för hela slanten. Mat fanns det till en hel skolklass och vi åt tills vi storknade, självklart med kaffe&kaka efter maten. Vi skulle köra helt alkoholfritt hela kvällen, tills vi märkte att det alkoholfria vinet ändå innehöll mindre än 0,5% alkohol. Snacka om knäckande. Singstar blev dock en hit som vanligt, känner att det är ett beroende på hög nivå vid det här laget. Sång kring "lägerelden" på kvällen som avslutades med en film som jag såg typ 10 minuter av. När filmen var slut och jag vaknade till liv orkade ingen köra hem så vi plockade på oss en massa madrasser och satsade på slumberparty! Fast det kändes mer som en flashback till konfirmationslägret/lågstadie kollo.

Lördags; förfest långt ut på landet, utan asfalt! Vilket innebar vissa svårigheter med stilettklackarna. Ännu mer singstar, det är ju faktiskt en riktigt bra partystarter! Myspys med mina hundar eller nallebjörnar rättare sagt. Sedan bar det av till Slagt vid småtimmarna, jag slapp betala inträde och blev stämplad över hela armen! Hon i kassan gillade väl inte mina 90 Kr för jag fick tillbaka allt igen! :D Vad ska man kalla lördagen om inte dagen för reunion! :) Ni vet när man nästan har gett upp hoppet så vänder det och vad lär man sig av det? Man ska aldrig ge upp hoppet! Men det bästa av allt måste ändå ha varit dansen till "när vindarna viskar mitt namn", och jag missade det på dansgolvet men fick se reprisen :D Känns som den inte kommer att ge upp i första laget!

Söndags; Jag har upptäckt att jag är extremt kreativ sådär dagen efter, så mitt kollage blev färdigklistrat men Vincents hjälp! Kände att jag behövde lite rehab och åkte ut till Landet och spana in skadorna som skett under lördagen. Vi hade städat undan riktigt bra! :D Men lugnet blev inte långvarigt för sen kom vissa och krasched the rehab! Men det var bara kul, vi körde fyrhjuling tills batteriet inte orkade mer. Då bytade vi ju såklart till våra bilar och körde Dirt Race, till jag brände motorn så det började ryka. Hoppade studsmatta, spelade Guitar Hero WT (det med trummor och skit) och Buzz. Sen somnade man som en stock, om vissa bara hade slutat snacka. . .

Så det var nog allt intressant. Vad hände med att söndagen var dagen man låg och ruttnade i sängen, nu är det gasen i botten 24/7.

Nu är det dags för mig att signa out! :)
Ha en bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar