måndag 4 maj 2009

She had a face made for smiling

Som sagt är det ju jobb som gäller hela dagen idag! Man ska ju ha lämnat in deklarationen idag också. Fan, visste det var något jag glömt! Men jag lever enligt min livsfilosofi; Det löser sig, på ett eller annat sätt. Och som Elina alltid påstår, den som får mig att stressa borde fan ha medalj!

Nu har jag lagt in så många mailadresser på min dator att jag är helt snurrig i huvudet. Ska göra mitt bästa för att köra rakt nu när jag ska hem och snabbdeklarera! Tur att det inte tar så långtid för oss unga så jag hinner ju.

Igår var det sol och fint, vi vet ju alla vad som gäller då. . .
GLASS I STORA LASS!
Boss och Diesel tyckte också det var mumsigt. De var så söta när de kämpade för att slicka i sig glassen och inte bara sluka hela. Det ska bara vara kasst väder hela veckan nu, jag frös till och med så mycket imorse att jag fick ha min tjocka kofta på mig! Jag som trodde på sommar nu men ack nä!

Nu får ni ha en fin mulen måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar