fredag 8 maj 2009

I didn't even take it all the way with you

Freaky friday!

Kan det bli annat än en bra fredag idag? Det ända som känns sisådär är tiden, jag har sjukt brottom hela dagen idag. Och det blev inte bättre av att hundj*vlen inte ville komma in imorse, jag försökte i över en timme!

Min nya obsession är VITAMIN WELL'S, god dricka full med vitaminer och andra nyttigheter. Observera mitt nya lila nagellack, kan man aldrig få nog? Det är skitcoolt till allt turkost som trängs i min garderob för tillfället!

Och så måste jag berätta om mitt inköp igår; en chock rosa paljettklänning från BikBok. Helt galen är den, christel älskade den, pappa trodde jag hade slagit mig och brorsan brydde sig inte nämnvärt. GALET!

GRATTIS PÅ 20ÅRS DAGEN KARIN! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar