fredag 8 maj 2009

Confusion never stops

Om varför jag är misslyckad som sport-fantast!

Igår var det ju hockey på tv, jag kämpade innerligt till fassan kom men Ahlgrens' Husbilar en sisådär 5 minuter in i första perioden. Då tog det stopp, jag käkade sedan somnade jag. Tills Tjeckien gjorde sitt mål för då skrek alla män i huset, jag skrek också för full hals men av en helt annan andlendning. Jag blev livrädd och hoppade högt i sängen. Vad är meningen med detta egentligen? Som om spelarna kan höra dem hemifrån i alla fall, nej nej gapa och gorma allt vad ni kan det gör säkert stor skillnad! Jag återgick till min godispåse och kudde efter det, bara för att få ännu ett chockartat uppvaknande när Sverige gör sitt sista mål!

Och Lalle fick påminna mig idag att jag hade gått och blivit ishockey fantast för ett tag sedan, men jag råkade ju glömma att det är Canada-Sverige idag. Ojdå, så mycket sportnörd är jag!

Sverige vann i alla fall =)
Woooha!

1 kommentar: