tisdag 19 maj 2009

Driving slow on Sunday morning

Så nu ska jag bara redovisa söndagen också sen kan jag lämna det bakom mig och skriva om något nytt istället =) Som typ att jag ska jobba på torsdag, veckans lediga dag. . . aja

I söndes skulle jag ju upp till Halmstad och lämna en massa prover, kände att det kunde bli en extremt lång och tråkig resa alldeles ensam. Som tur var frågade Elina om jag ville ha sällskap, of course. Sen invaderades min bil av två andra snubbar som var alldeles överlyckliga över att få åka till Hallandsåsen, resmålet ändrades mitt under dagen. Eller flyga till Hallandsåsen och tillbaka, som de skulle sagt, eftersom bilen var mer ett flygplan än bil!



Vem har sagt att man ska ligga bakis och må dåligt på söndagar, nej här var det ROADTRIP som gällde och när vi väl kom hem sjöng vi SINGSTAR hela natten! Måndagen blev inte så seg heller trots att man var lite mentalt sliten, det hände i och för sig inte så mycket mer än jobb heller för den delen. Vilket kanske var tur =)

Nej nu har jag svamlat alldeles för mycket i det förflutna, dags att återvända till nutiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar