tisdag 26 maj 2009

When the sun is shining my face is smiling

Ibland kan man inte göra annat än att skratta åt sig själv! Igår var jag och shoppade loss på Nova Lund, det blev djupa sår i plånboken. Shorts, tisha, linne, 3 x tantastrumpor, 3 x nagellack och 2 x hårband. Efter mina sista inköp utbrast jag; "Nej, nu måste jag sätta lås på mitt konto för resten av denna månaden!"
Host* Host* det var den 25, vilket för en gång skull innebar lön! :D Vilket innebär lycka! Vilket innebär att jag äntligen har råd att köpa en ny foundation! Vilket i och för sig betyder nya hål i plånboken. Men nu är det dags att komma till sak. Jag hade 60 öre kvar på kontot efter shoppingen igår! Så lönen kom verkligen som skänkt från ovan!


Tänkte att det var dags att dela med mig av min vackra kreation till tavla! Tro det eller ej men jag är väldigt stolt! Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på mina inköp också men har inga så det får vänta. För det är helt galna grejer, ser ut som jag är tagen direkt ur 80-talet. Om jag hade tuperat håret :P

Nej solen skiner och jag är på äckligt bra humör! Men det har jag inte varit på länge så det känns nästan som jag har gjort mig förtjänt av lite lycka :D

Ha en helt underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar